Academia Solidaria


 

HaD contra la masacre en Madrid


Profundamente conmovido les hago llegar un abrazo solidario.

Rubén Cucuzza
Director Decano
Departamento de Educación
UNLu
Argentina

++++

Estimados miembros de HaD:

Un vez mas la violencia irracional, ciega y dogmática sesga vidas en España. Como persona individual me pronuncio contra ella y acompaño desde aquí en su dolor a las víctimas, considerando como tales a quienes cayeron y a quienes los aman.

Me uno a toda aquella parte de la sociedad española que reniega de esas prácticas para lograr imponer ideas, sea esta la que fuera.

Como miembro de esta comunidad de historiadores solicito nos pronunciemos en nuestra academia solidaria [Mensaje anterior a la difusión del
pronunciamiento oficial de HaD. C.B.]enérgicamente en contra del terrorismo que actúa de esta forma y que lo realicemos como seres que defendemos el valor de la vida, sea esta de la nacionalidad que sea. Donde los hombres se crean dioses y dispongan de la vida de otros, allí debe estar nuestra voz comprometida para pronunciarnos en favor de las mayorías anónimas que sufren estos actos aberrantes.

Con todo respeto saludo a mis colegas españoles compartiendo desde aquí sus sentimientos de dolor, impotencia y frustración
ante tamaña tragedia.

En este luctuoso día

Hilda Agostino
Universidad Nacional de La Matanza
Argentina

+++++

Carlos: mis condolencias y acompañamiento en estos momentos tan dolorosos para todos los españoles. Hebe Pelosi. Argentina

+++++

Prezado Carlos!

Infelizmente esta mensagem não é para falarmos do III História a Debate. Antes fosse!!! É para transmitir, através de você, ao povo espanhol toda solidariedade possível e nossa palavra de horror diante dessa enorme barbaridade que atingiu Madrid hoje pela manhã.

Maria Emilia
Grpesq Intelectuais e Poder no Mundo Iberoamericano.
Revista Intellectus.

+++++

Queridos amigos.

Profundamente conmocionado por el cruento atentado terrorista acaecido en Madrid.

Nada puede justificar la pérdida de una sola vida humana.

Les envio mi solidaridad y mi dolor.

Un abrazo.

Raul Dargoltz
Universidad Nacional del Estero
Argentina

++++

[Desde Santiago de Compostela difundimos algunos comunicados que reflejan la movilización unánime de la comunidad universitaria, el mismo día del atentado, en contacto con las fuerzas políticas y sindicales, que tendrá su máxima expresión en Galicia y en toda España, mañana, viernes, 12 de marzo de 2004. C.B.]

COMUNICADO 1 DA UNIVERSIDADE DE SANTIAGO DE COMPOSTELA O Claustro reunido hoxe día 11 de marzo aprobou por unanimidade o seguinte  comunicado:

Comunicado do Claustro da USC de Santiago de Compostela ante os atentados terroristas de hoxe en Madrid ante os salvaxes atentados terroristas que se produciron hoxe a mana en diversos puntos de Madrid, o claustro da USC, interpretando o sentir de toda a comunidade universitaria quere expresar:

O seu pesar e sentimento de solidariedade con todas as victimas das explosions de hoxe e cos seus familiares.

O seu apoio a todas as victimas do terrorismo dos pobos do Estado español.

O seu rexeitamento e condena de todo tipo de violencia, e en especial da violencia terrorista.

Asemade este claustro fai un chamamento a comunidade universitaria para que amose o seu rexeitamento aos actos terroristas manifestandose pacificamente nas concentracions que as forzas sociais e politicas convoquen en Santiago e Lugo.
(VER www.usc.es)

++++

COMUNICADO DE LA CONFERENCIA DE RECTORES DE LAS UNIVERSIDADES ESPAÑOLAS

Ante el brutal atentado terrorista perpetrado hoy en Madrid queremos, en primer lugar, expresar nuestra solidaridad con las víctimas y sus familias; hoy y mañana serán jornadas de luto en las Universidades españolas.

Condenamos enérgicamente esta acción asesina y ratificamos, aún más si cabe, nuestras convicciones en favor de los valores y los procesos democráticos. Quienes actúan mediante el asesinato y la amenaza, con total desprecio a la vida y el dolor del otro e ignorando los más elementales derechos humanos, sólo merecen nuestro profundo rechazo y condena.Desde su compromiso con la razón y la libertad, las Universidades, a lo largo de la historia, han dedicado sus esfuerzos a que la vida se imponga a la muerte, la razón a la fuerza y la convivencia a la violencia.

Como personas, como ciudadanos y como universitarios, hacemos un llamamiento a la colaboración y consenso de toda la ciudadanía para la defensa firme de la vida, de la libertad y de la democracia.

La comunidad universitaria se concentrará mañana viernes, a las 12:00 horas, en las puertas de los centros universitarios, para mostrar su firme decisión de combatir los planteamientos que pretenden forzar la voluntad colectiva y para hacer de su silencio el grito de todos los que quieren vivir en paz y libertad. La CRUE llama también a los universitarios a movilizarse y a participar en otras iniciativas cívicas que se convoquen.


(VER http://www.crue.org/)

+++++

COMUNICADO 2 DA UNIVERSIDADE DE SANTIAGO DE COMPOSTELAUniversidade de Santiago de Compostela co fin de testemuñar a súa repulsa aos atentados terroristas do día 11 de marzo, adhírese á proposta da CRUE e convoca a todos os membros da comunidade universitaria a concentracións de 5 minutos de silenzo en todos os centros da Universidade mañá día 12, ás 12 horas. Prégase ao persoal docente que flexibilice os horarios de clase co fin de facilitar a asistencia ás concentracións. Igualmente lembrámoslles a importancia de asistir ás concentracións cívicas que serán convocadas mañá
pola tarde.

Angel Luis Hueso Morón
Vicerrector de Relaciones Exteriores

++++

CONVOCATORIA DA MANIFESTACIÓN EN SANTIAGO DE COMPOSTELAOs tres partidos con representación no parlamento galego, PARTIDO POPULAR, BLOQUE NACIONALISTA GALEGO e PARTIDO SOCIALISTA DE GALICIA-PSOE convocarán unha manifestación unitaria en Compostela para mañá venres ás 8 da tarde. O lema elixido é "Galiza unida contra o terrorismo". O anuncio foi realizado
esta tarde en rolda de prensa por representantes das tres formacións políticas. Está previsto que ao remate da manifestación, o secretario xeral
do PPdeG, Xesús Palmou, lea un comunicado, consensuado entre os partidos, para mostrar o rexeitamento da poboación galega aos atentados de Madrid. Ademais dos partidos, os sindicatos CIG, UXT e CC.OO., así como a Confederación de empresarios, sumáronse a esta manifestación unitaria. (VER http://www.vieiros.com/)

+++++

COMUNICADO 3 DA UNIVERSIDADE DE SANTIAGO DE COMPOSTELACon motivo de facilitar a asistencia ás concentracións cívicas que terán lugar o día 12 de marzo pola tarde, a Universidade de Santiago de Compostela acordou SUSPENDER a docencia do devandito día a partir das 18:00 h.

Angel Luis Hueso Morón
Vicerrector de Relaciones Exteriores

+++++

COMUNICADO 4 DA UNIVERSIDADE DE SANTIAGO DE COMPOSTELAO Centro de Transfusión de Galicia agradece a solidariedade da comunidade universitaria que dende primeiras horas do xoves 11 de marzo acudiu a doar sangue para axudar a cubrir as necesidades hemoterápicas dos hospitais de Madrid.

Calquera persoa que desexe doar sangue ao longo dos vindeiros días pode acudir ao Centro de Transfusión de Galicia no campus universitario sur (Monte da Condesa) en horario de 8:00 a 22:00 h de luns a venres e de 8:00 a 15:00 h os sábados.

Tamén as unidades móbiles de doazón de sangue realizarán os seguintes
desprazamentos no campus universitario de Santiago:

XOVES 11 DE MARZO: Facultade de Bioloxía
MARTES 16 DE MARZO: Escola Universitaria de Enfermería
MARTES 23 E MÉRCORES 24: Facultade de Psicoloxía.

Angel Luis Hueso Morón
Vicerrector de Relaciones Exteriores

+++++

NOTA FINAL: Podéis seguir en tiempo real la información sobre la unitaria respuesta civil y política a la sangrienta agresión terrorista en
www.elpais.es, de acceso libre, como contribución excepcional de la empresa PRISA, a la lucha de todos los pueblos de España por un futuro libre, democrático y pacífico.

Carlos Barros
Israel Sanmartín
Javier Señarís